فامیل جان!!!


زنــــــــــــــــــدگی،،سرگذشت درگذشت آرزوهـــــــــاست....
by : x-themes

-آقای مجری! این چه وضعشه آخه بابا؟

-باز چی شده فامیل جان؟!

-دیگه می خواستی چی بشه آقای مجری؟ اومدن برداشتن از طرف ما یه سری حرفا تو این سایتا زدن همش هم دروغ! خب آآآی مجری الان "دوره" این خزعبلات رو بخونه با خودش چی فکر می کنه درباره ی من؟!

-حالا چی نوشتن مگه؟!

-بابا برداشتن نوشتن که من گفتم کوچیک تر از اونی هستم که بخوام کاندیدا بشم. آخه چرا کوچیک باشم؟ کی گفته من کوچیکم؟ من الان چی جوری ام آقای مجری؟ کوچیکم؟! یعنی از یه میوه هم کوچیکترم که کاندیدا نشم آخه؟ ای بابا آقای مجری اصاب نذاشتن برام!

-حالا خودتو نارحت نکن فامیل جان. متوجه نیستن.

-آخه فقط این نیست که آقای مجری. نوشتن من میخام نصف پست های کابینه رو بدم به جیگر!

-جبگر؟ همین جیگر خودمون؟

-بله آقای مجری، به همین دکتر خودمون! [جیگر: پرفسورم! پرفسورم! پرفسورم!]

-عجب! بعضی ها چه کارهایی که نمی کنن! خب حالا نارحت نباش. حتما از دستشون در رفته.

-در رفته؟!؟ در که نمیره آقای مجری! چه حرفا می زنیدا!

-بله؟

- در نمیره! در بسته میشه!

-نه! اصطلاحه! میگن در رفته!

-در رفته یه چیز دیگه س! در رفته یعنی این که رفته بیرون! از در رفته بیرون! "از"ش رو وقتی نمیگین خنده دار میشه جمله!

-به من زبان فارسی رو یاد نده من بالاخره درس خوندم!

-من که نمی گم شما درس نخوندی که آقای مجری! ولی یه اصطلاحاتی هست که یه متخصص در میخواد که معنی دقیقشو بفهمه! که با این در اگر در بند در مانند، درمانند!

-حالا بگذریم. به نظرت کی اینا رو نوشته؟

-آقای مجری آخه اینم پرسیدن داره؟ معلومه که این مطالب رو اون "درپیت" نوشته دیگه. اون از اولش هم با من دشمنی داشت! من دیگه این جا نمی مونم. میرم دور! نه، میرم دورتر! دیگه با چه آبرویی برم دور؟

-بابا فامیل جان دیگه  شلوغش نکن دیگه! خودت داری میگی درپیت نوشته اینا رو!

- آقای مجری شما که نمی دونی! اینا از بچگی آرزو داشتن ببنن وقتی آبروی منو میبرن من چی جوری میشم!! اصلا کارشون بردن آبروی مردمه آقای مجری! نمی دونم چی باید بهشون بگم! بخاطر شما بی خیال میشم دیگه! فقط میگم : سیرداغ بابا!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 20 شهريور 1392 11:16 |- exe -|

ϰ-†нêmê§